İptal & İade Koşulları

ÜRÜN İADESİ İÇİN NELER GEREKLİ?

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 7 gün içerisinde iade edilecek ürünün aşağıdaki adrese gönderilmesi gerekmektedir. Üründen kaynaklı defo vb. var ise yada ürün sitede gösterildiği gibi değil ise iade kabul edilir, sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı sayıda stoklarla satışa sunulduğundan bazen değişim yapılamamaktadır. İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile faturanızın arka yüzündeki iade formunu eksiksiz doldurarak gönderebilirsiniz. Tek kullanımlık ürünlerin ve hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. İade ürün/ürünlerin bedeli, ürünler depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza iade edilmektedir. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. Siparişinizde kullandığınız hediye çeki/çekleri iade işlemi esnasında hesabınıza yeniden tanımlanacaktır. Siparişinizin yapıldığı tarihte hediye çekindeki kalan kullanım süresi kadar süre, iptal işlemi sırasında yeniden başlayacaktır. 
İade Adresi: Sanayi Mah. Atatürk Cad. Ekeler Tekstil İş Hanı No:57/17 Güngören, İstanbul, Türkiye

İADE ETME SÜRESİ NE KADARDIR?

www.giyim.com.tr” müşterilerinin ve üyelerinin "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı"  Mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğe göre kanunen 7 gündür.

HANGİ ÜRÜNLER İADE EDİLEMEZ?

Tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ve kampanya dahilinde fiyatı değerinin çok çok altına indirilmiş ürünlerde,  ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

İADE KARGO MASRAFLARI KİME AİTTİR?

İade talebiyle “www.giyim.com.tr ye gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir. Siparişiniz ile birlikte gelen faturaya ekli mesafeli satış sözleşmesi bulunan nüshasındaki iade formunu eksiksiz doldurarak gönderebilirsiniz.

İADE ÜRÜNÜN GERİ ÖDEMESİ NE ZAMAN YAPILIR?

Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra “www.giyim.com.tr tarafından kredi kartınıza iade işlemi gerçekleştirilir. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve “www.giyim.com.tr nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

ÜRÜN DEĞİŞİMİ NASILDIR?

Satılan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı değişim yapılamayabilmektedir. İlgili Üreticinin ürün desteği sağlayamamasında (üreticinin stoğunda da olmaması durumunda) değişim yapılamamakta, sağlaması (üreticinin stoğunda da olması durumunda) durumunda ürün değiştirilmektedir. Ürünü tarafımıza gönderdiğiniz takdirde, gerekli değişim veya iade süreci başlatılacaktır.

KUSURLU ÜRÜN TESLİM ALDIĞINIZDA NE YAPACAKZINIZ?

Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak stoklarda bulunması durumunda ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürün/ürünlerin tedarikçi firma stoklarında olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek para iadesi işlemi gerçekleştirilecektir. İade işlemleri detayı için bkz. "İADE ETME SÜRESİ NE KADARDIR?"

TUTAR İADESİ NEDEN TAKSİT TAKSİT YAPILIYOR?

Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin, tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi, taksitli olarak kartınıza yansıtılmaktadır.

SİPARİŞ İPTALİ NASILDIR?

İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan “Hesabım” sekmesinden kontrol etmelisiniz. Eğer siparişiniz “Sipariş Hazırlanıyor ” ya da “Kargoya Verildi” statüsünde değilse talebinizi ve sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için iptal etme sebebinizi, adres: info@giyim.com.tr adresine e-mail göndererek iletebilirsiniz.